بروزرسانی تکنولوژی WizSense داهوا

بروزرسانی تکنولوژی WizSense داهوا

شرکت داهوا، تکنولوژی WizSense خود را باهدف گسترش فراگیری هوش مصنوعی به‌ روزرسانی می‌کند.

داهوا تکنولوژی پیشرو در ارائه خدمات و راهکارهای اینترنت اشیا هوشمند ویدیو‌ محور، اخیراً از به‌ روزترین تکنولوژی WizSense خود (مجموعه‌ای از محصولات هوش مصنوعی و راهکارهای end to end مبنی‌ بر یادگیری عمیق که بر روی انسان و وسیله نقلیه تمرکز دارد) رونمایی کرده است که کاربران را از عملکردهای هوشمند، پیکربندی ساده و محصولات جامع بهره‌مند می‌سازد. WizSense به‌ روز شده در مقایسه با ورژن قبلی خود، ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که نظارت معمول و متداول را به سطح کاملاً ارتقا‌ یافته‌ ای انتقال می‌دهد.

بروزرسانی تکنولوژی WizSense داهوا

SMD3
SMD3 ورژن ارتقا یافته‌ SMD plus ، قابلیت‌ هایی فراتر از انتظار ارائه می‌دهد. براساس تست‌ های استاندارد انجام‌ گرفته، این ورژن به‌ طور مؤثری می‌تواند هدف‌های نامربوط مانند حیوانات، برگ درختان، نور و غیره را فیلتر کند و میزان دقت تشخیص را برای انسان و وسیله نقلیه تا ۹۹٪ بهبود بخشد.این ورژن همچنین فاصله تشخیص بیشتر ۲۵ متر (دوربین لنز ثابت ۲.۸ میلی‌متر) را ارائه می‌دهد.‌این قابلیت شگفت‌انگیز درحال حاضر قابل‌دسترس بر روی دوربین‌های تحت شبکه (IPC) است که در آینده نزدیک برای سایر محصولات مختلف نیز فراهم می‌شود.

بازداری فعال و نظارت اشتراک زمانی (time-sharing)
عملکرد بازداری فعال ( Active Deterrence) به دستگاه این امکان را می‌دهد تا به‌ موقع به مزاحمان اخطار دهد و آن‌ها را متوقف کرده و بدین‌ترتیب از وقوع حوادث جلوگیری کند. این قابلیت پیامی در زمان واقعی ارسال می‌کند که نوع عامل هشدار (انسان یا وسیله نقلیه) را نشان می‌دهد و به کاربران امکان ‌می‌د‌هد تا به‌راحتی هشدار صورت گرفته را از طریق فیلم‌های گرفته شده تأیید کنند. علاوه‌بر‌این، به میکروفون داخلی‌، آژیر و چراغ هشداردهنده نیز مجهز شده است. در مقایسه با نور سفید مرسوم ورژن قبلی‌، محصولات WizSense اکنون نور قرمز و آبی چشمگیری دارند که با شناسایی هدف چشمک می‌زند.به‌علاوه‌، WizSense به‌ روز شده دارای عملکرد نظارت اشتراک زمانی (Time-sharing‌) است که کاربران را قادر می‌سازد موقعیت‌های دوربین را براساس وظایف زمانی برای نظارت مناطق مختلف در طی دوره‌های مختلف‌، از پیش تعیین کنند.

برای مثال در یک فروشگاه خرده‌ فروشی‌، یک دوربین PTZ ، سری PTZ SD3A می‌تواند منطقه اصلی استقرار را در طول روز فعالانه کنترل کند و در ساعات غیرکاری به‌طور خودکار به کنترل قسمت ورودی بپردازد.همچنین هنگام فعال شدن زنگ هشدار‌، به مزاحمان با استفاده از عملکرد Active Deterrence (بازداری فعال) خود‌، هشدار می‌دهد.

امکان گفت‌ و گوی دو طرفه و پخش پیام صوتی مور دنظر
مشابه ورژن قبلی‌، WizSense به‌ روز شده دارای قابلیت گفت‌ و گوی دوطرفه است که امکان برقراری ارتباط کاربر با هدف شناسایی‌ شده را از برنامه DMSS یا سیستم کلاینت فراهم می‌کند. همچنین به کاربران امکان می‌دهد ده ثانیه پیام صوتی موردنظر خود را ایجاد کنند که در صورت شناسایی هدف به‌ وسیله دوربین به‌عنوان تبریک‌، یادآوری‌، هشدار و غیره استفاده شود.

فعال (مجهز‌) و غیرفعال شدن با یک کلیک
این عملکرد یک ویژگی تازه اضافه شده و یکی از نکات برجسته در محصول به‌ روز شده است. از طریق اپلیکیشن موبایل DMSS یا NVR / XVR UI ، کاربران می‌توانند هم‌ زمان آژیر و چراغ‌ هشداردهنده دوربین را فقط با یک تک‌ کلیک به‌طور هم‌ زمان فعال کرده که راحتی و سهولت استفاده را فراهم کرده است.

دیگر ویژگی‌ های ممتاز
WizSense به‌ روز شده عملکردهای هوشمندانه‌ ای نسبت به ورژن قبلی دارد. محافظت محیطی آن به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صحنه تحت کنترل‌، خطوط مداخله یا نفوذ را ترسیم کنند که به‌طور خودکار پس از فعال شدن، پیام هشدار را برای کاربران ارسال می‌کند.همچنین قابلیت تشخیص چهره تا دقت 95٪ و سرعت تشخیص کمتر از 1 ثانیه را ارائه می‌دهد. پس از وقوع یک رخداد‌، کاربران می‌توانند به‌سرعت و بدون نیاز به بازبینی حجم زیادی فیلم ویدیویی از قابلیت جست‌ وجوی تصویر و جست‌وجوی مشخصات چهره برای یافتن فرد موردنظر استفاده کنند.

علاوه‌ بر‌ این‌، بر‌اساس CBR (نرخ ثابت بیت)، کدینگ هوش مصنوعی آن به‌طور پویا نرخ بیت را تخصیص می‌دهد‌، تصاویر روشن را با بیش از ۵۰٪ صرفه‌جویی در پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی در مقایسه با H265 ارائه می‌دهد. در حالی‌ که در بیش از 50٪ پهنای باند و فضای ذخیره سازی در مقایسه با H.265 صرفه‌جویی می‌کند. همچنین وقتی با دستگاه‌ها یا سیستم‌عامل‌های شرکت‌های ثالث ادغام می‌شود، سازگاری خود را از دست نمی‌دهد. به‌علاوه ، گواهینامه ISO / IEC 27701 این شرکت از مؤسسه استاندارد انگلیس‌ (BSI) ، WizSense مطابق با الزامات ISO / IEC 27701: 2019 در حفاظت از حریم خصوصی است.

با قابلیت عملکردهای ذکرشده، WizSense به‌ روز شده می‌تواند در طیف گسترده‌ای از سناریوها مانند ویلاهای شخصی‌، مغازه‌های خرده‌ فروشی‌، شهرک‌های صنعتی‌، مزارع پرورش ماهی و غیره مستقر شود و به یک راه‌حل نظارتی ایده‌آل که از هوش‌، سادگی و فراگیری برخوردار است، تبدیل شود.

امید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *