کارایی هوش مصنوعی تو دستگاه های ذخیره ساز داهوا

کارایی هوش مصنوعی در دستگاه های ذخیره ساز داهوا

کارایی هوش مصنوعی تو دستگاه های ذخیره ساز داهوا

داهوا تکنولوژی پیشرو در زمینه سیستم‌ های نظارت تصویری و ارائه ‌دهنده راهکار و محصولات مبنی ‌بر تکنولوژی هوشمند اینترنت تجهیزات، سری جدید دستگاه ‌های ضبط تصویر اقتصادی آنالوگ XVR موسوم به Cooper-I3 مجهز به فناوری هوش مصنوعی AI را به سراسر جهان عرضه کرده است. سری Cooper-I3 با تلفیق HDCVI 6.0 Plus و ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی علاوه ‌بر بهره‌مندی از امکانات هوشمند و الگوریتم‌ های پردازشی نوین قیمت مناسبی دارد.

کارایی هوش مصنوعی در دستگاه های ذخیره ساز داهوا
کارایی هوش مصنوعی در دستگاه های ذخیره ساز داهوا

داهوا تکنولوژی با پی‌بردن به اهمیت تجهیز محصولات به فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین؛ همچنین پیشرفت این فناوری ‌ها، بخش وسیعی از محصولات HDCVI خود را به این فناوری مجهز کرده است‌. این اقدام همچنین باعث پیشرفت فوق‌العاده در محصولات HD-OVER-COAX صنعت سیستم ‌های نظارت تصویری شده است‌. هوش مصنوعی در همه جنبه‌ها و امور زندگی ما تأثیر گذاشته است. اهمیت آن در افزایش کارایی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ های نیروی انسانی می‌باشد . پیشرفت این تکنولوژی در دستگاه ‌های ضبط تصویر موجب افزایش دقت در ارسال پیام هشدار و جست‌وجوی سریع و دقیق سوژه شده است.

تا قبل از عرضه محصولات COOPER-I3 خرید محصولات نظارت تصویری مبتنی ‌بر هوش مصنوعی برای کاربران به‌هیچ‌عنوان صرفه اقتصادی نداشته است؛ به همین‌دلیل تکنولوژی داهوا اقدام به عرضه این دسته از محصولات کرده است.

سری COOPER-I3 با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری های AI Coding و SMD PLUS سهولت در استفاده و نصب و راه‌اندازی آسان را برای کاربران و تکنسین‌های نصب فراهم می‌آورد.

داهوا تکنولوژی فناوری SMD PLUS بر روی محصولات خود عرضه کرده است که توانایی شناسایی دقیق افراد و وسایل نقلیه را دارد و یکی از دستاوردهای مهم فناوری هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

برای جمع‌آوری اسناد و شواهد تصویری، به‌جای مشاهده کامل فیلم ضبط‌شده، تنها با کمک هوش مصنوعی که منجر به شناسائی دقیق سوژه می‌شود؛ کاربران می‌توانند به‌سرعت سوژه‌های انسانی و وسایل نقلیه را پیدا کنند.

امکان SMD PLUS به‌صورت پیش‌فرض و بدون انجام هر‌گونه تنظیمات بر روی دستگاه‌های سری جدید کوپر فعال است که نصب و راه‌اندازی را آسان می‌کند. عملکرد SMD PLUS دستگاه ضبط تصویر سری COOPER-I3 هنگامی که با دوربین ‌های سه در یک داهوا HDCVI TiOC در یک پروژه به‌کار گرفته می‌شود؛ می‌تواند برای کمک به کاربران در جلوگیری از جرایم احتمالی استفاده شود. آژیر داخلی تعبیه‌شده در دوربین ‌های TiOC همراه با نور چراغ هشدار ‌دهنده می‌تواند سارقان و خرابکارها را از محوطه مورد نظر دور کند‌. کاربران سیستم همچنین می‌توانند با خرید دستگاه ضبط تصویر داهوا از نرم‌افزار موبایل داهوا DMSS برای سهولت در استفاده از سیستم خود استفاده کنند.

ویژگی فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی یک آپشن، امکان کنترل نور چراغ هشدار و آژیر و سایر اعلان‌ها را فراهم می‌کند و همچنین می‌توانید از طریق این نرم‌افزار آهنگ‌ های پیام هشدار را سفارشی‌سازی کنند‌. کاربران می‌توانند براساس سناریوهای مختلف صدای خود را با نرم‌افزار انتقال تصویر DMSS ضبط و آن را بر روی دوربین بارگذاری کنند؛ برای مثال عبارت ” خوش آمدید ” برای ورودی یک سوپر‌مارکت تنظیم شود یا عبارت ” پارک ممنوع ” را می‌توان در مناطقی که در آن پارک ممنوع است، تنظیم کنند.

هوش مصنوعی در همه جنبه‌ها و امور زندگی ما تأثیر گذاشته است. اهمیت آن در افزایش کارایی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ های نیروی انسانی می‌باشد . پیشرفت این تکنولوژی در دستگاه ‌های ضبط تصویر موجب افزایش دقت در ارسال پیام هشدار و جست‌وجوی سریع و دقیق سوژه شده است.

 

یکی دیگر از مزایای XVR جدید، عملکرد کدگذاری AI است‌. در قیاس با کد‌گذاری معمول H.264/H.265 با حفظ کامل تصاویر سوژه‌، افراد و وسایل نقلیه و پهنای باند و فضای هارد دیسک تا 50 درصد صرفه‌جویی می‌شود. به لطف CBR (بیت ریت ثابت)‌، کدگذاری AI، یکپارچه‌سازی با دستگاه ‌ها و سیستم ‌عامل‌های THIRD-PARTY و عملکرد پایدار سیستم را تنظیم می‌کند.

کاربر‌پسند بودن، سهولت در استفاده، مقرون‌به‌صرفه‌بودن، نصب و راه‌‌اندازی آسان برای کاربران و تکنسین ‌های نصب، از ویژگی‌های XVR جدید داهوا سری COOPER-I3 است. این دستگاه برای نصب و نظارت بر مکان‌های کوچک نظیر ویلا و مغازه و … مناسب است. مأموریت داهوا تکنولوژی ” ایجاد جامعه‌ای امن و زندگی دقیق ‌تر ” است‌. داهوا همچنین به ارائه نوآوری کیفیت و راهکارهای بکر و خاص با هدف خدمت به شرکای تجاری و مشتریان خود در سراسر جهان می‌پردازد‌.

امید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *